Sada Shimano XTR M9100, 1x12, Bez bŕzd, 32Z

Sada Shimano XTR M9100, 1x12, Rôzne varianty
-21 %
Vyberte variantu
Počet zubov
30
32
34
36
38
Typ brzdy
Bez brzdy
Kotoučová brzda
Není skladem
Bežná cena s DPH 1 175,54 EUR 929,76 EUR 768,40 EUR bez DPH
Cena po registráciu:
911,17 EUR s DPH
Kód01202301ZnačkaShimanoZáruka24 mesiacov
TypMTB
ZnačkaShimano
DruhMechanická
Počet zubov32
VýrobcaShimano
Převody1x12
Typ brzdyBez brzdy
Sada Shimano XTR M9100, 1x12, Rôzne varianty

NOVÁ SADA XTR M9100 PRINÁŠA NAJVIAC UNIVERZÁLNY SKUPINU PRE XC, ENDURO A MARATON pretekár

XTR M9100: navrhnuté tak, aby spĺňalo najvyššiu úroveň súťaží MTB, kde je potreba výkon a skúsenosť.

Ak je jedna vec v živote istá, potom to, že MTB svet pokračuje v posúvaní hraníc. Pretekanie na horských bicykloch sa z roka na rok rozvíja, je stále viac náročnejšie a rozvíja sa aj kolesá. Keďže jazdci potrebujú čo najľahšie nastavenie, čo najväčšiu kontrolu nad svojimi kolesami a čo najviac univerzálny pohon pre každú situáciu, prijalo nové XTR túto výzvu k rozvoju viac, než kedykoľvek predtým, a prišlo s radom komponentov vyvinutých tak, aby dalo MTB pretekárom rýchlosť, sústredenie a kontrolu pre ich víťazstvo.

XC, Maraton a Enduro jazdci žiadajú perfektnú rovnováhu medzi rýchlosťou, sústredením a kontrolou, takže každý túto požiadavku bol analyzovaný a optimalizovaný pri vývoji nového SHIMANO XTR M9100.

Nové XTR predstavuje priekopnícku 12-stupňovú kazetu s 10-45Z alebo 10-51Z rozsahom, 2 alebo 4pístovými brzdami, a novým nábojom predstavujúcim novú SHIMANO MICRO SPLINE technológiu. Rovnako tak prichádza aj nový dizajn bŕzd a uchytenie pák, ktorý umožňuje jazdcom určiť si polohu kontroly, zahŕňajúce XTR ovládanie sedlovky, a zaistiť si tak optimálnu pozíciu pre pohodlie a rýchlu akciu. Celkovo tento nový vývoj ušetril cez 150 g na váhe pre XC jazdcov či 90 g pre Enduro jazdcov a sľubuje viac intuitívne prehadzovanie pre lepšie sústredenie na trail.

Bas Van Dooren, produktový team leader pre Shimano Europe: "Rýchlosť, sústredenie a kontrola boli slová, ktorými sme žili v priebehu vývojovej fázy. Vytvorili sme nové XTR pre zvýšenie akcelerácie a rýchlosti drastickým znížením strát pohonnej sily s celkovým redizajnom komponentov. Prichádzame s intuitívnym nastavením riadidiel a novým riešením bŕzd. Nové XTR nie je update M9000, ale od základov nový dizajn, ktorý našiel perfektnú súhru komponentov pre MTB, Maraton a Enduro jazdu. "

RÝCHLOSŤ NOVÉ GENERÁCIE

Kazeta: Vývoj pohonu začal minimalizáciou krokov pri zmene prevodových stupňov tak, aby jazdci docielili optimálneho chodu a kadencie medzi každým prevodom a nakoniec tiež celkovej rýchlosti.

Výsledkom je 51Z pastorok, ktorý nasleduje skokom 6Z v posledných troch pastorkoch (10-12-14-16-18-21-24-28-33-39-45-51Z) pre väčšie kadenciu. XTR tiež predstavuje 10-45Z 12-stupňovou kazetu (10-12-14-16-18-21-24-28-32-36-40-45Z) pre rýchlejšie či menej prudké MTB prevody a menšie kadenční šok. Kazeta 10-45Z (CS-M9100-12) je pre XC jazdcov, ktorí chcú menšie rozmedzí pastorkov a najľahší nastavenia, kazeta 10-51Z (CS-M9100-12) je pre trailovej jazdcov, aby vystúpili na každú horu, ktoré budú čeliť .

Obe kazety používajú nápadne odlišné kovy pre rôzne pastorky tak, aby sa dosiahla najlepšiu rovnováhu medzi hmotnosťou a odolnosťou. Najväčšie pastorky sú z hliníka, prostredný z titánu a tie najmenšie z ocele.

Tretia kazeta (CS-M9110-11) prichádza s novým XTR pre jazdcov, ktorí konkrétne hľadajú tuhšie a ľahší sadu kolies. V podstate táto možnosť je založená na 10-51Z kazete s 51Z pastorkom odstráneným pre vytvorenie 11rychlostní kazety s 12rychlostním rozostupom prevodov. Výhodou tejto možnosti je to, že dáva jazdcom šancu vytvoriť ľahší bicykel s tuhšími kolesami, ktoré môžu byť použité s tým istým reťazou a prehadzovačkou, ktorá používa 12-stupňový systém.

Technológia náboje: Pre 12-rýchlostné set Shimano prerobil dizajn náboja známou MICRO SPLINE technológií pre optimálnu kompatibilitu s kazetou. Rovnako tak prichádza predstavenie SCYLENCE technológie v Shimano zadnom náboji. Táto nová technológia nahrádza západky s vnútorným systémom ozubenia k zníženiu preťahovanie zatiaľ čo prebieha a tvorí prakticky tichý náboj, takže sa môžete sústrediť viac na trail pred vami. Predné náboje sú dostupné vo veľkosti 100 alebo 110 mm s 15mm priechodná osou a zadný náboj prichádza vo veľkostiach 142 alebo 148 mm (zvýšenie špecifikácia) s 12mm priechodná os (HB-M9110 / -B / FH-M9110 / -B).

Kľučky: Vedľa špecializovaného 12rychlostního reťaze (CN-M9100) s 12 rýchlosťami (FC-M9100 / M9120-1) prichádza QUICK LINK s 12-stupňovú kľučkou a preslávenú dutú kľučkou. XC 1x12rychlostní jazdci ušetrí 80 g vďaka priamemu uchyteniu prevodníkov s rozsahom 30Z-38Z. Enduro jazdci využívajúce 1x12 môžu pridať XTR napinák reťaze (SM-CD800 E uchytenie, D uchytenie alebo typ ISCG05) na podporu chodu reťaze a majú možnosť využiť FC-M9120 kľuky so širším Q-faktorom na prispôsobenie konkrétnym rozmerom rámu.

Jazdci, ktorí chcú najväčší rozsah rýchlosti a kontroly na každom type terénu majú možnosť 2x12rychlostních klik (FC-M9100 / M9120-B) 38-28Z, ktoré môžu byť spárované s kazetou 10-45Z. Môžu tak dosiahnuť maximálneho rýchlostného rozsahu a menších prevodových skokov pre dlhé cesty plné stúpanie.

Prehadzovačky: Tri prehadzovačky sú dostupné v XTR verzii (RD-M9100-SGS / GS dlhé či krátke vodítko, alebo RD-M9120-SGS dlhé vodítko pre dvoupřevodník). To všetko v hladkom, agresívnym a ostro eloxovanom hliníkovom dizajne. K posilneniu přehazovacího výkonu idú kladky z 11Z v XTR M9000 na väčšiu 13Z veľkosť k posilneniu chodu reťaze a dohromady so zadnou prehadzovačkou SHIMANO SHADOW RD + pomáhajú znižovať odskočenie reťaze.

ZAMERANÉ NA RADENIE

Radiacej páky: Za teórií nového dizajnu radiacich páčok stálo to, aby bolo jazdcom umožnené okamžite sa prispôsobiť rýchlo sa meniacim podmienkam, a to vďaka vylepšenému tvaru páčok, ktorý ušetrí rozhodujúci desatiny sekúnd z každého preradenie. Toho bolo dosiahnuté skrze vytvorenie I-SPEC EV dizajnu, ktorý je systémom, vďaka ktorému môžu byť páčky namontované aj priamo k riadidlám. Tento nový I-SPEC-EV dizajn dáva 14mm bočné posuvný rozsah a 60stupňové rotačné polohovanie, takže jazdci môžu nájsť čo najviac ergonomickú pozíciu rúk na prevodníkoch a páky pôsobí na riadidlách uhladeným dojmom.

Shimano novo predstavuje aj účelové ovládanie nastavení sedlovky (SL-MT800-IL) s I-SPEC-EV uchytením, ktoré je kompatibilné so všetkými typmi nastaviteľných sedadiel na trhu, zahŕňajúce tiež PRE Koryak teleskopickú sedlovku.

Navyše teraz má radenia ľahší prevádzkovú silu umožňujúce jazdcom robiť intuitívne a bezproblémové radenie za minimálneho použitia prstov, prinášajúci podstatný pokles v prehadzovacia sile a operáciu v porovnaní s XTR M9000.

Funkcie ako Rapidfire Plus, 2-WAY RELEASE a MULTI-RELEASE sa transferujú z predchádzajúcej generácie. Teraz však pre M9100 prevodníky je 11-12rychlostní konvertor (SL-M9100-R / -ir) na zadnom prevodníka pre jazdcov, ktorí zvolili 11rychlostní dlhší orech náboja. Pre jazdcov s funkciou 2x12 používajúce ľavej radenia (SL-M9100-IL / SL-M9100-L) je nový inovatívny MONO Lever dizajn so zjednodušenou a intuitívne obsluhou, využívajúce len jednu páčku k prehodenie nahor alebo nadol.

ZOSTAŤ POD KONTROLOU

Brzdy: Budovanie na tom, čo je už štandardom, ktorým sa ostatné brzdy želajú stať. Dizajn XTR brzdovej páky M9100 (BL-M9100 / M9210) zmenil umiestnenie dopínanie objímky a telo páky. Svorka sa pohybuje voči telu páky uprostred a koniec tela páky je šikovne umiestnený oproti riadidlám k vytvoreniu pevnejšej brzdy s viacerými priamym kontaktom a zlepšením kontroly.

Dvojpiestová voľba (BR-M9100) prichádza s ľahšou váhou XC brzdovej páky s možnosťou nastavenia dosahu ramena páky. Čtyřpístový strmeň (BR-M9120) predstavuje nielen vysokú brzdnú účinnosť, ale aj bezproblémovú funkciu nastavenia dosahu, voľný zdvih a Shimano Servo Wave technológiu, ktorá vyvoláva rýchlu akciu doštička-kotúč. Obaja strmene sú z hliníka, využívajú vysokú tuhosť hadice a poskytujú rýchle zapojenie brzdy s kratším voľným zdvihom.

Doštičky a kotúče: Aby zodpovedali novo vytvorenému strmeňa, museli sa brzdové doštičky tiež zmeniť. Jazdci voliaci 4pístový strmeň potrebujú doštičky s chladičom (N03 / 4A resin / kov), zatiaľ čo 2 piestikové strmene sedí s doštičkami bez chladiča (K02 / 4S resin / kov, s voliteľným K02 / 4Ti titánovými zadnými doštičkami). Konštrukcia kotúča medzitým využíva upravenú konštrukciu, ktorá buď znižuje hmotnosť alebo zvyšuje odvod tepla. 140 alebo 160mm kotúče ubrali 5 a 10 g, zatiaľ čo 180 a 203mm kotúče boli o 20⁰C chladnejšie počas testovania, s 203mm kotúčom ušetrili tiež 30 g (vs RT99) na váhe.

Nie je nič lepšie

Nové XTR M9100 odpovedá na otázky, na ktoré sa najlepšie MTB jazdci pýtajú. Ako môžem skombinovať ľahkú váhu jazdných vlastností s najširším rozsahom prevodov, maximálna brzdiaca silou, personalizovaným natavením, excelentné odolnosťou komponentov a najvyššou účinnosťou pohonu? XTR M9100: nie je nič lepšie.

Diskusia
Diskusia k produktu
Máte otázku? Zaujíma vás konkrétny detail? Opýtajte sa nás.
Položiť otázku
Nová otázkaVaše menoVáš e-mail(E-mail nebude zverejnený)NadpisText príspevkuOpýtať sa
Vaše menoVáš e-mail(E-mail nebude zverejnený)Text príspevkuPridať reakciu
pozor
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online: v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.