Stav objednávky

 

Pokiaľ ste registrovaný zákazník zistíte stav riešenia Vašej objednávky v sekcii objednávky na Vašom profile .
Pokiaľ bola objednávka vytvorená bez registrácie, prišla vám rekapitulácia vašej objednávky do e-mailu a rovnakým spôsobom vás budeme informovať aj o každej zmene v jej stave.

Proces objednávky je rozdelený do niekoľkých jednoduchých krokov.

1) Prijatá - objednávka bola úspešne prijatá do nášho systému. Automatický obdržíte potvrdzujúci e-mail s rekapituláciou Vašej objednávky.

2) spracováva sa - v prípade platby prevodom čakáme na platbu. Pokiaľ je tovar na sklade u dodávateľa, čakáme na naskladnenie Vami objednaného tovaru. Ak niektorá z objednaných položiek "nie je skladom", budeme Vás kontaktovať samostatnom e-maile.
 
3) expedovaná - zásielka bola odoslaná, na e-mail Vám príde číslo balíka s trackingom.
 
4) pripravené na odber - objednávka je kompletná a je pripravená na vyzdvihnutie (v prípade, že ste zvolili možnosť osobného odberu)

 

Máte otázku k objednávke, alebo ju potrebujete upraviť? Kontaktujte nás e-mailom - info@cycology.cz alebo info@mladyhoral.cz

 


pozor
Podľa zákona o evidencii tržieb je predávajúci povinný vystaviť kupujúcemu účtenku. Zároveň je povinný zaevidovať prijatú tržbu u správcu dane online: v prípade technického výpadku najneskôr do 48 hodín.

Tento internetový obchod ukladá súbory cookie, aby mohol správne fungovať. Používaním našich služieb súhlasíte s ich používaním.

Podrobné nastaveniePovoliť všetkoOdmietnuť všetko